Professioneel

De relatie met de opdrachtgever is de belangrijkste factor voor een succesvolle onderneming.  Daarom hanteert Thuramedia een aantal professionele uitgangspunten.

Service

Thuramedia is servicegericht. U kunt altijd bellen met een vraag of een probleem. Op e-mails wordt in ieder geval binnen twee werkdagen geantwoord, maar meestal veel sneller.

Kwaliteit

Thuramedia levert kwaliteit. Het werk is tot in de puntjes verzorgd.

Deadlines

Afspraak is afspraak. Daar kunt u Thuramedia aan houden. Toch gebeurt het natuurlijk wel eens dat een project tegenslagen kent. In dat geval wordt u tijdig op de hoogte gesteld. Samen met de opdrachtgever zoekt Thuramedia dan naar een passende oplossing. Thuramedia stelt u niet voor voldongen feiten.

Ondersteuning

U kunt altijd blijven rekenen op ondersteuning. U kunt bellen of mailen met vragen over uw Content Management Systeem, of als u een idee heeft dat nog aan uw site toegevoegd zou kunnen worden.

Betaling

Over de betaling maakt Thuramedia graag goede afspraken met de opdrachtgever. Voor kleinere opdrachten betaalt u achteraf. Voor langer lopende projecten betaalt u een klein percentage vooraf en de rest achteraf, als u tevreden bent.

 
goto E-Smart.nlgoto Beheren